poniedziałek, 24 października 2011

RPG - PAPIEROWE RPG - GRY FABULARNE - Wideo RPG - Scenariusz RPG - "Przebudzenie Magota" - Autor: Arkadiusz RYGIEL

Wideo RPG „Przebudzenie Magota”

Czasy na długo przed potopem. Zła królowa Aina, władczyni Hedonii wysyła dowódcę swoich wojsk Bernharda, czarodzieja Malfgara, osobistą strażniczkę Elise oraz dwóch zniewolonych barbarzyńców z ludów północy Thoga i Hruda, aby zdobyć informacje, w jaki sposób przebudzić zapomnianego boga magii Magota, który pozwoli jej pozostać wiecznie młodą. Tajemnicę zna jedynie pan wieży z czaszek, czarnoksiężnik Morsilius.

Bohaterowie
Dowódca wojsk Hedonii, imieniem Bernhard. Zaufany wybraniec i kochanek królowej. Wierny i znający jej tajemnicę, dotyczącą morderstwa na rodzicach strażniczki Elise, którego wykonawcami byli członkowie rodu Bernharda.

Strażniczka Elise z ogromnym potencjałem i talentem do polityki. Druga osoba po królowej. Traci wpływy na rzecz doradców, którzy pragną jej śmierci. Nieświadomie nosiła krew swoich rodziców Sorena i Kari do złotej wanny, i zażywała w niej odmładzających kąpieli razem z królową.  

Dwaj bracia barbarzyńcy, Thog i Hrud. Ich wioska została wyrżnięta przez Wyznawców Stali, którzy nie uznają żadnych bogów. Serce ich ojca Tarbota na ich oczach, zjadł wódz zbrojnej bandy, imieniem Talak. Udało się im uciec, i ujść rzezi. Schronili się w wyciętej wiosce. Później trafili do niewoli, i walczyli na arenie. Wygrywając wszystkie walki z ludźmi i potworami, przyszedł czas, żeby stanęli naprzeciw siebie. Tak się jednak nie stało, ponieważ zostali wybrani do misji przez strażniczkę przeglądającą lochy.

Czarodziej Malfgar, były uczeń czarnoksiężnika Morsiliusa. Rusza jako przewodnik z wyprawą do odwróconego labiryntu maga.

Wydarzenia
Bohaterowie trafiają na przeprawę przez bagna, tam tajemniczy przewodnik, przewozi ich za cenę tego, co jest dla nich najcenniejsze. Po pokonaniu skomplikowanego labiryntu, w którym trzeba wszystko robić na opak, trafiają do wieży, w której przechodząc przez otwarta księgę, docierają do celu wędrówki. W tle dwóch potężnych maszyn wiercących taflę skutego lodem jeziora, rozgrywa się walka. Elise poznając tajemnicę królowej, ochrania własną piersią czarnoksiężnika, przed rzuconym przez Bernharda mieczem, sama traci życie, umierając prosi o zemstę na królowej. Czarnoksiężnik znika. Hrud zabija powracającego z zaschniętej lawy Magota. Po czym razem z Thogiem i Malfgarem na szczycie jednej z maszyn zabijają Talaka. Kilka lat później, Bernhard zostaje ścięty w niesławie, Thog i Hrud stają się władcami małych krain, tracąc wszystko w wyniku walk, powtórnie trafiają do niewoli. Ostatecznie, królowa Aina ginie z rąk kochanki. Przejście. Kadr na rękę zamykającą księgę do teleportacji, przez którą bohaterowie dostali się na lodowe pustkowia, ujęcie na twarz Malfgara, który nigdy nie doścignął swojego mistrza w magicznym rzemiośle.

Czarne Tło…
Muzyka…
Napisy Końcowe…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Arkadiusz RYGIEL - blog autorski

Arkadiusz RYGIEL - blog autorski
https://arkadiusz-rygiel.blogspot.com

Wideo RPG - Materiały na mechanikę do grania filmowych sesji, jednostrzałów i sesji konwentowych

Nałęczokon - nKon - Kameralna inicjatywa konwentowa grupy przyjaciół - Warszawa

Konwent - Zamczysko 2010 - Czersk

Narracje - bohaterowie