niedziela, 17 kwietnia 2011

RPG - PAPIEROWE RPG - GRY FABULARNE - Cold City - Kampania do CC "Cold Tales" - Scenariusz RPG - Epizod 5: "Kryptonim władcy marionetek" - Autor: Arkadiusz RYGIEL

Poniżej, zapis z krótkiej sesji Cold City. W ostatnim odcinku, funkcjonariusze spotkali się z odmienionym przez dziwną „substancję” człowiekiem. Kontakt przeżył jedynie sławny mjr. Józef Bardak. Cthulhukopf sprawdzał siłę i możliwości wykorzystania sterowanych żołnierzy. Eksperyment został oceniony pozytywnie. Zakonspirowane nazistowskie gremia w związku z nasiloną aktywnością, są podejrzewane o planowanie złożonej akcji na dużą skalę. PAP stawia swoje struktury w podwyższonej gotowości…

"Kryptonim władcy marionetek”  

Bohaterowie

Mjr. Józef Bardak, Funkcjonariusz PAP, Żołnierz KBW.
Po ostatnich spektakularnych akcjach, zyskał sobie kilku ważnych przyjaciół. Rywalizuje z Sowietami, starając się pokazać swoją wartość jako dobry komunista i żołnierz. Dąży do umocnienia pozycji personelu pomocniczego z Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej. Kandydat na podwójnego agenta, zarówno dla Sowietów, jak i Amerykanów. CIA bada jego powiązania. Amerykanie uważają, że Polak mógł już rozpocząć współpracę z GRU. Co potwierdzałoby hipotezę, o eliminowaniu amerykańskich funkcjonariuszy, w trakcie wykonywanych zadań. Jako jedyny przetrwał krwawe spotkanie z odmieńcem i żołnierzami Cthulhukopf, w trakcie działań operacyjnych, prowadzonych na terenie opuszczonych magazynów, na obrzeżach Berlina.  

Mjr. Chuck Moon, Funkcjonariusz PAP, Oficer operacyjny CIA.
Po śmierci kolejnego amerykańskiego agenta Pomocniczej Agencji Policji, otrzymał zadanie sprawdzenia Józefa Bardaka. Moon jest specjalistą od brudnej roboty. Jego celem jest zwerbowanie lub wyeliminowanie Polaka.  

Mjr. Gerhard Molle, Funkcjonariusz PAP, Były szpieg niemieckiego wywiadu o nadnaturalnych zdolnościach.
Molle jako pełen pasji chłopak zgłosił się na ochotnika do nazistowskiego programu „Przemienienie”, prowadzonego przez VI kolumnę oddziaływania paranormalnego gen. Egona Geiera. W trakcie długiego procesu, który przeżywało ok. 10% biorących udział w eksperymencie, u Gerharda pobudzono zdolności telepatyczne. Już w czasie wojny, Molle był podwójnym agentem i manewrował pomiędzy stronami konfliktu. Zależało mu głównie na niezależności i pieniądzach. Obecnie pracuje dla PAP. Liczy, że jego nowi mocodawcy wedle umowy, umożliwią mu bezpieczne opuszczenie Berlina, ponieważ Cthulhukopf nigdy nie "zapomina" o swoich żołnierzach.

Ulicami zimnego miasta
Bardakowi udaje się opuścić strefę z magazynami w jednym kawałku. Jest ranny i zdyszany. Dociera do najbliższego posterunku żandarmerii wojskowej, gdzie opowiada o masakrze w magazynach na obrzeżach miasta. Po krótkiej rozmowie, Polak trafia do amerykańskiego garnizonu, w którym ma czekać na niemieckiego agenta mjr. Gerharda Molle oraz Amerykanina mjr. Chucka Moona. Obaj przybywają po dwudziestu minutach. Na miejscu, są już gotowe trzy drużyny żołnierzy oraz organizowana jest kontrola dróg prowadzących do dzielnicy z magazynami.  

Obława
Po dotarciu na miejsce, żołnierze ruszają w zespołach przeczesując teren. Zostają odnalezione ciała amerykańskich żandarmów oraz funkcjonariusza PAP mjr. Carla Bronsona. W zniszczonym samochodzie, jest trup jednego z członków Cthulhukopf, którego ranił amerykański agent w trakcie akcji. Strzał z bliskiej odległości w twarz, świadczy o tym, że wykończyli go towarzysze. Moon, Bardak i Molle wchodzą do magazynu. W opuszczonym budynku, na pierwszy rzut oka, urzędują tylko szczury. Ściany są odrapane, a większość przestrzeni zajmują przerdzewiałe, metalowe regały. Ogranicza to pole widzenia. Na rusztowaniach, porozwieszane są folie. Jedna z nich, pokryta jest krwią. Z dachu kapie woda…  

Horror powraca
Z jednego z regałów, na grupę, skacze człowiek z siekierą. Rozpoczyna się kolejna rzeź. W kilka sekund, ginie pięciu amerykańskich żołnierzy. Moon trafia odmieńca. Bardak wiedząc, o programie „Esencja” rozwala mężczyźnie łeb z Tokariewa. Kiedy funkcjonariusze podchodzą bliżej, napastnik w ostatnich ruchach, rani jeszcze dwie osoby. Kilka serii z Thompsona rozwiązuje problem odmieńca.  

Fotel pilota
W magazynie, zostaje odnalezione masywne, drewniane krzesło z zamontowanymi do niego kroplówkami. Pojemniki zawierają pozostałości dziwnych substancji, nieznanych Amerykanom. Bardak zostaje odwieziony do radzieckiego szpitala wojskowego. Po tygodniu rekonwalescencji, wraca do pracy.

Zakończenie
Przez następny tydzień, funkcjonariusze starają się złożyć fakty w jedną całość. Orientują się, że ich wrogiem jest Cthulhukopf, ale nie znają jeszcze prawdziwych zamiarów tajnej organizacji. Sytuacja staje się coraz bardziej skomplikowana… Kadr przedstawiający opuszczoną nad stołem żarówkę. Flesz. Skupione twarze agentów. Flesz. Fotografia gen. Egona Geiera przyklejana na szczycie tablicy ze zdjęciami członków organizacji. Flesz. Plan ogólny. Światło palące się późnym wieczorem w budynku PAP, widziane od strony fasady budynku.  

Czarne Tło…
Muzyka…
Napisy Końcowe…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Arkadiusz RYGIEL - blog autorski

Arkadiusz RYGIEL - blog autorski
https://arkadiusz-rygiel.blogspot.com

Wideo RPG - Materiały na mechanikę do grania filmowych sesji, jednostrzałów i sesji konwentowych

Nałęczokon - nKon - Kameralna inicjatywa konwentowa grupy przyjaciół - Warszawa

Konwent - Zamczysko 2010 - Czersk

Narracje - bohaterowie