sobota, 20 listopada 2010

RPG - PAPIEROWE RPG - GRY FABULARNE - 7th Sea - Kampania do 7thSea "W maskach" - Scenariusz RPG - Odcinek 2 - "Ucieczka z Altamiry" - Autor: Arkadiusz RYGIEL

Czas na kolejną porcję fabuły. Ta pochodzi sprzed tygodnia. Początkowo, miejscem akcji jest Altamira. Sceneria będzie się zmieniać...  

"Ucieczka z Altamiry"  

Bohaterowie

Otto Raise
Eiseński arystokrata i kapitan najemników. Uparty i nieustępliwy. Brał udział w Wojnie o Krzyż. Sprawny szermierz i dyplomata. Dowodzi grupą najemnych żołnierzy. Przybył do Altamiry na zaproszenie Horatio Gomeza.  

Morgan McPersy
Avaloński awanturnik i łajdak. Żeglarz, podróżnik i znawca wina. Kiedy jego rodzina popadła w długi, uciekł, by szukać dla siebie lepszego miejsca na ziemskim padole. Wybitny szermierz, szelma i zawadiaka.  

Tor Erwin Den Tord
Vendelski najemnik. Lubi dobrze zjeść i wypić. Wybić też potrafi. Ogromnej postury, przez co na samą myśl o bójce wzbudza strach.

Mikołaj Andrejewicz Nowosilcow
Usuryjski arystokrata i adept sztuk magicznych. Zmuszony do opuszczenia dworu, po wdaniu się w romans z księżną Iriną Fyodorov. Często wpada w tarapaty.  

Inkwizytor bez poczucia humoru
Po powrocie z jednej z tawern, bohaterowie zauważają grupę ludzi, która plądruje ich kwaterę. Szybko orientują się, że to żołnierze Świętej Inkwizycji. Dochodzi do zażartej walki na jednej z ulic. Inkwizytorscy swoją przewagą liczebną zmuszają bohaterów do ucieczki. Żołnierze ścigają awanturników. W tym czasie, Kapitan Otto z Nowosilcowem dopadają inkwizytora Bolivara Artize. Najemnikom udaje się, wykiwać sługusów Świętego Oficjum.  

Most
W umówionym miejscu, dochodzi do spotkania. Najemnicy nie wiedzą w czym rzecz i kto nasłał żołnierzy. Jedno jest pewne, muszą uciekać. Kwatera kontaktowa jest spalona. A następne instrukcje mogą uzyskać dopiero w Avalonie od szpiega Thomasa Hacketta. Zostaje podjęta decyzja o ucieczce.  

Syrenia Pieśń
Tak nazywa się oberża do której trafiają. Na miejscu, dobijają interesu z kapitanem Benjaminem Abramsem. Cała jego załoga wygląda, jak wyjęta z rynsztoka. Niestety, nie mają innego wyboru jak z nimi płynąć. Tej samej nocy, na przemytniczym okręcie, wypływają do Avalonu.  

Szerokie wody  
Dni mijają, a podróż się dłuży. Do czasu, kiedy na horyzoncie z mgły wyłania się okręt z czarną banderą. A widnieje na niej znak Czerwonobrodego. Marynarze orientują się, że w ich stronę płynie Głos Diabła. Popadają w panikę. Na szybko, organizowana jest obrona. Po krótkiej kanonadzie z dział, dochodzi do abordażu. Sytuacja jest tragiczna dla statku Abramsa. McPersy krzyżuje broń z Czerwonobrodym. Nowosilcow dzięki swoim magicznym sztuczkom próbuje wysadzić statek wroga. Po wybuchu w ładowni, oba statki idą na dno.  

Nieznany brzeg  
Bohaterowie budzą się na nieznanym brzegu. Pamiętają statki w drzazgach i długie dryfowanie. Nie wiedzą gdzie są, nie mają pieniędzy i dokucza im głód. Czy odnajdą się w nowym miejscu...?  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Arkadiusz RYGIEL - blog autorski

Arkadiusz RYGIEL - blog autorski
https://arkadiusz-rygiel.blogspot.com

Wideo RPG - Materiały na mechanikę do grania filmowych sesji, jednostrzałów i sesji konwentowych

Nałęczokon - nKon - Kameralna inicjatywa konwentowa grupy przyjaciół - Warszawa

Konwent - Zamczysko 2010 - Czersk

Narracje - bohaterowie