DZIAŁY

piątek, 21 stycznia 2011

RPG - PAPIEROWE RPG - GRY FABULARNE - Wolsung: Magia Wieku Pary - Scenariusz RPG - "Most na rzece Anok" - Autor: Arkadiusz RYGIEL

"Most na rzece Anok"

Przygoda do gry fabularnej Wolsung Magia Wieku Pary. Gracze wcielają się w Akwitańskich żołnierzy z pierwszej kompanii piechoty kpt. Korina Paget’a. Walcząc na froncie Wielkiej Wojny starają się przeżyć i zachować człowieczeństwo.  

Wprowadzenie
Front, wiosna 1876 r., okolice miasta Gaston, roztopy, śnieg zalegający na polach, słońce górujące nad okopami, chlapa, błoto.  

Żołnierska dola

Scena 1. "Zniszczony dwór" 
Miejsce koncentracji Akwitańskich wojsk w regionie, przygotowania do odbicia Gaston, skoncentrowanie sił piechoty i artylerii, siedziba dowództwa, zniszczony dwór o białej, odrapanej fasadzie, wybite okna, koleiny, zniszczony ogród, hałas, namioty, wały, okopane pozycje, szlabany, wartownicy, wieże strażnicze, czołgi parowe, krwawy pułkownik Hektor Tasse, egzekucja jeńców.  

scena 2. "Obóz"    
Opóźnione ciężarówki z zaopatrzeniem, ranni na noszach, brak bandaży, krew i błoto, namiot, audycja radiowa, zdjęcie dziewczyny, prycze, gra w szachy, książka, chory Andre Blanc, towarzysze broni: Alban Caron, Florian Garcon, Hipolit Montagne, Henri Morin, Cesar Denis, David Cornette, Benoit Cote, Gustave Pape, Ferdinand Parent, Didier Hardy, Bruno Girard, Anatol Chaput, Gaspard Fabron, Kamil Dufor, Albert Colbert, Klemens Rose, Simon Masson, Daniel Marle, Edgar Marchant, Dorian Lyon, Konstant Lambert, Benjamin Herriot, Alan Foss, Herkules Duval, Gregor Fabre, Feliks Garmo.

Scena 3. "Namiot kpt. Corina Paget’a"
Gustowny wystrój, mapa taktyczna, Corin Paget – łysy człowiek w średnim wieku z brodą, dumny, rozsądny, ważący słowa, zaznajomiony z arkanami taktyki, odziany w mundur przyozdobiony odznaczeniami, rozmowa o morale, rozkaz i wytyczne, wysadzenie mostu na rzece Anok w celu odcięcia linii zaopatrzenia Gaston, mobilizacja drużyny, dowódca, medyk, łącznościowiec.  

Scena 4 "Droga"
Długi, meczący marsz po zmroku, mapa, bezlistne drzewa, zalane pola, dół z ciałami, drogi polne, ubite, żółte trawy.  

Scena 5. "Opuszczona kaplica"   
Noc, pełnia księżyca, przegniłe drzwi, brud, zniszczony dach, pohukiwania sowy, atak żywych trupów.  

Scena 6. "Wypalony las"
Osmolone drzewa, szary popiół, nocleg, ucieczka dwóch żołnierzy.  

Scena 7. "Wioska"
Zapadła dziura, ubogie domostwa, studnia, zniszczeni mieszkańcy, wisielce na suchym drzewie.  

Scena 8. "Most na rzece Anok"
Rwący nurt, zniszczony krajobraz, żelazny most, budynek, na strażnicach umocowane karabiny automatyczne, stacjonujący pluton, dwie ciężarówki, cztery motory z koszami, drut kolczasty, szlaban, Andreas Bader - człowiek w czarnym mundurze.  

Wyzwolenie 

Scena 9. "Gaston"
Tydzień ciężkich walk, wyzwolenie Gaston, wotańscy jeńcy, mieszkańcy tańczący na ulicach, akwitańskie flagi powiewające na wietrze, muzyka, dziewczyna z kwiatami, apel na rynku, odznaczenia za wysadzenie mostu.  

Przebieg wydarzeń. 
Gracze wcielili się w akwitańskich żołnierzy z kompanii piechoty kpt. Corina Pageta. Była wiosna 1876 r. na froncie Wielkiej Wojny. Akwitańczycy przygotowywali się do odbicia z wotańskich rąk miasta Gaston. Miejsce było jedynym przyczółkiem wrogich sił za rzeką Anok. Bohaterowie przebywali w obozie ulokowanym na terenie zniszczonego dworu . Cierpieli głód, zmęczenie i wilgoć. Z opóźnionego transportu z zaopatrzeniem zdobyli leki dla chorego towarzysza broni Andre Blanca. Byli świadkami egzekucji jeńców dokonanej na rozkaz krwawego płk. trolla Hektora Tasse. Luke Tavi został wezwany do namiotu Corina Pageta, gdzie otrzymał zadanie wysadzenia mostu na rzece Anok w celu odcięcia linii wsparcia dla załogi Gaston. Oddział nocą dotarł do opuszczonej kaplicy na rozlewisku gdzie planował krótki nocleg. Żołnierze stoczyli tam walkę z żywymi trupami wykorzystywanymi przez venrierowców do „patrolowania” zajętych terenów. Następnie Bohaterowie Graczy minęli wioskę w której powieszono dwóch akwitańskich żołdaków. Po drodze wymykali się zmotoryzowanym i pieszym patrolom. Dotarli do posterunku na moście. Starannie zbadali teren. Wysadzili obiekt. Walka o miasto trwała tydzień. Po zwycięstwie podczas uroczystego apelu bohaterowie graczy zostali odznaczenie medalami za odwagę.

W pozostałych rolach...

Andreas Bader, Esesman, 44 lata.
Człowiek, wotańczyk, archetyp ryzykant, oficer, zdolność igła w stogu siana, słabość konformizm, Atut Błyskawiczny refleks 3(Walka), atrybuty: Krzepa 10+, Zręczność 9+, Przenikliwość 9+, Charyzma 10+, Opanowanie 9+, Umiejętności: Analiza 6, Blef 6, Ekspresja 3, Empatia 3, Odwaga 9, Okultyzm 9, Perswazja 3, Pojazdy 3, Półświatek 3, Przyroda 3, Spostrzegawczość 6, Strzelanie 9, Technika 6, Ukrywanie się 3, Wiedza akademicka 3, Walka 3, Wysportowanie 6, Zastraszanie 3, Złodziejstwo 3, Gadżety: Pistolet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz