DZIAŁY

poniedziałek, 17 stycznia 2011

RPG - PAPIEROWE RPG - GRY FABULARNE - Wampir: Mroczne Wieki - Kampania do W:MW "Diabeł z Lazareni" - Scenariusz RPG - Epizod 2: "Polowanie" - Autor: Arkadiusz RYGIEL

Odcinek 2 "Polowanie"  

Bohaterowie dowiadują się o grasującym stadzie wilkołaków na ziemiach kniazia. Wataha to niesławne plemię Złodziei Oczu. Kainici podejrzewają spisek z udziałem Barona Gabriela. Wampiry maja zamiar niezwłocznie rozwiązać sprawę.  

Zabawa
Bal na Zamku Lazareni
Zamek, gustownie urządzone komnaty, obrazy przodków, boazerie, drogocenne kapy na ścianach, złote kandelabry, czerwone dywany, zdobne schody w komnacie balowej, tron kniazia, szaleńcze rzeźby, płatki kwiatów na podłogach, eleganckie puchary i szkła.  

Kniaź wydaje wystawny bal na zamku w przeddzień polowania na wilkołaki. Przybywają wszyscy możni i wasale winni posłuszeństwo. Pojawiają się zdrajcy: Hrabia Stelian, Baron Gabriel, Baron Silviu, Baron Nicusor, Możny Witold, Baron Grigore, Baron Costin oraz lojalni słudzy: Baron Vasile, Baron Timotiei, Baron Tiberiu, Baron Dumitru, Brat Erazm z Klasztoru w Kurucz oraz Magister Cornel. Na przyjęciu obecne są także damy dworu: Miruna, Valeria, Sorina, Livia, Stela oraz kobieta w której kochają się Vuko i Igor czyli piękna Rahela. Bezpieczeństwa ucztujących strzegą wilkołaki z rodziny Lupei: Lazarus, Daniel, Dragomir, Symeon, Petronela, Sabina, Mirela. W trakcie balu omawianych jest wiele istotnych spraw.  

Polowanie
Przygotowania do Łowów  
Dziedziniec zamku, padający deszcz, krople rozbijające się o kocie łby, którymi wybrukowana jest droga z zamku.  

Baronowie przygotowują broń. Słudzy i zbrojna czeladź gotują się do walki z groźnym przeciwnikiem.  

Droga do Kamienia Milowego  
Zabłocony trakt, znajdowane ślady.  

Zbrojny oddział prowadzony jest do miejsca gdzie znaleziono ostatnie ślady należące do zdrajcy Igora Lupei. W wyprawie biorą udział członkowie Zakonu Kaina, Baronowie ze zbrojna służbą i wilkołaki służące kniaziowi. Grupie przewodzi Mistrz Zemelius.  

Obozowisko Wikołaków  
Ciemny, stary las, połamane gałęzie, ślady butów na trakcie zmieniające się w ślady crinosów, podróż w głąb puszczy, obozowisko wilkołaków, niedogaszone paleniska, niepokojąca cisza.

Zbrojna grupa dociera do starego dębu pod którym znajduje się obozowisko wilkołaków. Wtedy tez dochodzi do krwawej rozprawy pomiędzy wampirami i likantropami. Klaudiu zabija jednego z lupinów. Jan z Łysej Góry pokonuje sobowtóra Barona Gabriela. Nathaniel rozprawia się ze zdrajcami Baronem Costinem i Baronem Grigorem oraz pomaga Vuko ubić przewodnika watahy Cyryla Dzieciojada. Igorowi Lupei i kilku wilkołakom udaje się zbiec. Wampiry ponoszą straszne straty. Wszyscy są wstrząśnięci zdradą niektórych baronów. Coraz częściej zaczyna się mówić o spisku. Vuko zdobywa na wodzu stada srebrnego kleiva w postaci sztyletu z pofalowanym ostrzem oraz naszyjnik z oczu pokonanych wrogów.  

Bohaterowie niezależni

Baron Costin. Wielmożny Pan z Movileni.
Przystał do Przymierza Nowej Krwi wierząc w obalenie kniazia i jego apodyktycznych sług. Ufa że w czasie zmian jakie zaprowadzi organizacja otrzyma nagrodę proporcjonalną do ryzyka jakie poniósł wchodząc w układy ze zdrajcami.  

Baron Grigore. Wielmożny Pan z Remetei.
Tak jak Baron Costin przystał do Przymierza Nowej Krwi dla władzy i wpływów. Chciał też odegrać się na kniaziu który kilkakrotnie okpił go przy pozostałych Baronach. Nie wie że obaj z Baronem Costinem są tylko pionkami dla prawdziwych przywódców organizacji.  

Cyryl Dzieciojad. Przywódca Wilkołaczego Plemienia Złodzeji Oczu.
Jest narzędziem w rękach Przymierza Nowej Krwi. Sterowany przez potężny artefakt zwany Okiem Żmija sieje spustoszenie na rozkaz Enocha Menkena.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz